Max Health Club neemt sportschool aan Westvlietweg over

Donderdag 1 september zetten de mannen achter Max Health Club, Jacco Helmink en Niels Renes, eindelijk hun krabbel onder de officiële papieren. Vanaf deze datum breidde de club zich uit en is de familiesportschool aan de Westvlietweg 55 de nieuwe, tweede vestiging geworden. Voor de omringde Den Haag/Voorburg omgeving is deze locatie geen onbekende en werd hier jarenlang onder de naam Westvliet geopereerd. De locatie wordt stapsgewijs een tweede Max Health Club. De eerste vestiging aan de Klatteweg staat bekend om haar unieke karakter. Van gevarieerde groeps- en fitnesstrainingen tot aan luxe ontspanningsmogelijkheden. Van persoonlijke aandacht tot aan een vooropstaande familiesfeer waarbij ook de kleinsten zijn betrokken in de zwemschool. De judoschool met 400 kinderen die de tweede vestiging nu al bezit is hierop een goede aansluiting.

Het is het idee dat Max Health Club aan de Vliet een kopie wordt van het concept van de sportschool aan de Klatteweg.  “Alleen wordt het nog groter en knappen we de huidige squashbanen op. De tennisbanen gaan eruit, omdat hier te weinig gebruik van werd gemaakt. Maar daar komt een groot zwembad voor in de plaats waar je baantjes kunt trekken”, legt Helmink uit. Op de tweede vesting komt er ook wellness met Finse sauna, stoombad en infraroodlampen, een zwembad van vijfentwintig meter, horeca en een gratis kinderopvang. De mannen hopen na de zomer van 2023 dat alle werkzaamheden zijn afgerond, maar tot die tijd is iedereen al welkom om te komen sporten.